.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تغییر جالب توجه دفتر کار مهدی کروبی

تصاویر موجود از دفتر مهدی کروبی نشان از تغییرات پی‌درپی و قابل تامل تصاویر نصب شده بر دیوار پشت سر وی دارد.

علی‌اصغر شفیعیان دبیر سابق سرویس سیاسی ایسنا و عضو ستاد میرحسین موسوی  در وبلاگ خود در مطلبی با عنوان «آقای کروبی کاسبی نکنید!» ذیل سه عکس زیر توضیحاتی داده است که در نوع خود جالب توجه است.









شفیعیان در وبلاگ خود می‌نویسد: این سه عکس را مشاهده فرمایید! از دفتر کار آقاي كروبي است كه مربوط به سه تاریخ متفاوت و در بازه‌ی زمانی حدود یک سال است. معمولا پیرمردی به این سن و سال عکسی که در دفتر خود نصب می کند را تغییر نمی دهد، مثلا اگر کسی عکس پدرش یا کسی که خیلی او را دوست دارد در دفترش نصب کند یک عمری آن را تغییر نمی دهد.

دبیر سابق سرویس سیاسی ایسنا در ادامه می‌افزاید: من اتفاقی تفاوت عكسي که بالاي سر آقاي كروبي در دفترش  را در سال 84 متوجه شدم. تغییرات را ببینید، جالب است. اولی فقط عکس امام است، بعد امام و آقای خامنه ای و دست آخر هیچ کدام نیستند.

شفیعیان در انتهای این نوشتار می‌نویسد: امروز البته در دفتر جدید ایشان نمی دانم عکس چه کسی نصب است؟ هر کسی درست حدس بزند یک بلیط فینال جام جهانی جایزه می گیرد!

اهمیت این نوشتار از آن جهت است که شفیعیان خود از فعالان ستاد موسوی بوده و به عنوان یک فعال رسانه‌ای گرایشات صریح اصلاح‌طلبانه دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 تير 1389
این دبیر محترم ظاهرا از بی کاری خواسته حرفی بزند و سایت شمال نیوز نیز با آب و تاب آن را تکرار کند. کسی اگر دره ای در عشق کروبی به امام تردید کند یقینا نه امام را شناخته و نه کروبی را
نا شناس 2 تير 1389
یعنی واقعا باور تان شده امثال هاشمی، کروبی، موسوی،رضایی، محتشمی،بیت امام،مرجع عظام،اکثر خانواده های معظم شهدائ انقلاب و جنگ مانند بهشتی، همت،رجایی،باکری، جهان آرا و همه همه کسانی که از سابقون و زجر کشیده های انقلاب و نظام بودند گمراه شدند؟؟؟؟؟؟!!!!!!
و فقط احمدی نژاد در صراط حق هست؟؟؟
واقعا به قیامت اعتقاد دارید؟
یا نقد دنیا را چسبیده اید و صاحب میز و قدرت را عشق است!!؟؟
نا شناس 3 تير 1389
شمال نيوز جان : راستش را بگو چقدر مي گيري اين حرف ها را بزني . ميدانم نقدي حساب نمي كنند اما چيزهاي ديگر چرا . . .
مردش هستي در باره آنهايي كه قدرت دارند چيزي بنويسي و يا آنهايي كه . . . دارند در باره آن چيزهايي كه ندارند سخني ولو نرم بيان كني
بنده شخصا به آقاي كروبي خيلي اعتقاد ندارم اما انصاف چيز بدي نيست.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.214 seconds.